  • Data: 2012-11-07 14:28:35
    Temat: Re: Prawo spadkowe - zawiła historia ( długie )
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 7 Nov 2012, Michal Jankowski wrote:

    > Ale tak generalnie - skoro w grę wchodzi nieruchomość, to są to
    > poważne kwoty i ja bym nie polegał na opiniach z internetu

    To prawda.
    Ale druga strona medalu jest taka, że dopóki nie rozeznasz
    się choć trochę samemu, to nie masz zielonego pojęcia
    w kwestii kompetencji fachowca do którego idziesz.
    Dopiero jeśli Ci wytłumaczy czego nie rozumiesz, to
    masz szanse na jaką taką jasność (wersja "rób pan jak
    mówię" może być prawdziwa, ale niczego poza dalszą
    niepewnością nie gwarantuje).

    I to zupełnie bez znaczenia, czy chodzi o tynkarza
    czy prawnika :]

    pzdr, Gotfryd