  • Data: 2014-01-09 17:28:51
    Temat: Re: Prawo spadkowe
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    krys wrote:

    > Nie o mnie chodzi.
    > O śmierci spadkobiercy dowiedzieli sie jeszcze przed pogrzebem. Tyle, że
    > wtedy jeszcze żył ich ojciec - brat spadkodawcy.

    to napisz to w formie czytelnej.
    albo pisz ze chodxzi o ciebie, albo pisz, ze chodzi o osobę trzecią, bo
    tak to ciezko sie domyslec o co chodzi

    i absolutnie nie wiem co ma do tego zycie lub nie brata spadkodawcy
    wez napisz cala hiostorie od poczatku, nazywają sensownie poszczegolne
    osoby i bez mieszkania trybow.