  • 11. Data: 2019-08-08 10:34:03
    Temat: Re: Prawo przejazdu/przelotu
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 7 Aug 2019 21:48:12 +0200, cef napisał(a):

    > Czy jest jakiś przepis, który podpierałby wypowiedzi
    > kilku osób w obronie latającego marszałka?

    Od prawie 4 lat obowiązuje widzimisię Orbana Północy.
    Przepisy są dla lewactwa i totalnej opozycji, a pierwszy sort robi, co
    uważa.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    ubóstwie."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 12. Data: 2019-08-08 13:15:21
    Od: n...@o...pl

    w <5d4b2afc$0$17346$65785112@news.neostrada.pl>, cef <c...@i...pl>
    napisał(-a):

    > Czy jest jakiś przepis, który podpierałby wypowiedzi
    > kilku osób w obronie latającego marszałka?
    >
    > Chodzi konkretnie o sytuację, gdy niektórzy powołują
    > się na fakt, że samolot i tak by leciał dlatego nie ma mowy o dodatkowych
    > kosztach w związku z przelotami kilku nieuprawnionych osób.

    W normalnych państwie nikt by nie wnikał, tylko marszałek zostałby na kopach
    wyniesiony tam gdzie powinien.

    Ale w Banana Republic of Pis niekoniecznie.

  • 13. Data: 2019-08-09 16:33:46
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 08.08.2019 o 13:15, n...@o...pl pisze:

    > W normalnych państwie nikt by nie wnikał, tylko marszałek zostałby na kopach
    > wyniesiony tam gdzie powinien.
    > Ale w Banana Republic of Pis niekoniecznie.

    O ile zgadzam się z tym, że w normalnym państwie nikt w to nie wnika, to
    już z resztą nie. Rzuć okiem na inne delegacje państwowe. Normą jest, że
    lecą osoby towarzyszące. Wyobrażasz sobie, że przykładowo Prezydent USA
    leci samolotem, a jego żona rejsowym? Św. P. Lech KACZYŃSKI do Smoleńska
    zabrał poza żoną jeszcze ponad 90 innych osób.

    Nie chce mi się gówno burzy rozpętywać, ale moim zdaniem przedmiotem
    zbadania nie powinno być to, kto z nim latał, tylko czy celowe były te
    loty. No bo jeśli faktycznie latali na zakupy, to nie ważne, czy sam
    leciał, czy z kimś i powinien po prostu ktoś za to odpowiedzieć. Co
    więcej, nie jestem pewien, czy sam Marszałek, bo przecież ktoś tą flotą
    dysponuje i powinien znać przepisy. Nie sadze, by Marszałek osobiście
    dzwonił do pilota i prosił o lot.

  • 14. Data: 2019-08-09 22:03:58
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > czy sam Marszałek, bo przecież ktoś tą flotą
    > dysponuje i powinien znać przepisy. Nie sadze, by Marszałek osobiście
    > dzwonił do pilota i prosił o lot.

    Ty się jeszcze raz zastanów, co chciałeś powiedzić. Bo każdy kulson
    bedzie się w przyszłości bronił, ze "on tylko wykonywał rozkazy".

    Marszałek też pierdolił, że to nie on o niczym nie decydował, tylko
    "zapotrzebowanie zgłaszał". Potem go siłą do samolotu zapewne doprowadzali.

    --
    Shrek

  • 15. Data: 2019-08-10 04:33:39
    Od: Krzysztof 'kw1618' Warszawa <k...@g...3mam.net>

    W dniu 07.08.2019 o 21:48, cef pisze:

    > Pytam, bo jakoś trudno mi wyobrazić sobie, że skoro np
    > pociąg z Wrocławia i tak jedzie do Warszawy, to mnie przysługiwałby
    > darmowy przejazd, bo pociąg i tak tam jedzie.

    W Warszawie przykładowo tramwaje zjeżdżające do zajezdni zabierają
    pasażerów po drodze i zatrzymują się na każdym przystanku.
    To samo tramwaje wyjeżdżające ok. 4:00 z zajezdni.

    Autobusy już nie, bo zjeżdżając do zajezdni zabierają pasażerów tylko
    wtedy jeśli jadą po swojej trasie.
    Tyle że w takim kursie nie przysługuje darmowy przejazd, ważny bilet
    trzeba posiadać.

  • 16. Data: 2019-08-10 05:12:52
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa <k...@g...3mam.net> pisze:

> [...]
    > wtedy jeśli jadą po swojej trasie.
    > Tyle że w takim kursie nie przysługuje darmowy przejazd, ważny bilet

    Z którego przepisu PRAWA wynika że tak MUSI być?

    --
    A. Filip