  • Data: 2005-01-01 11:22:27
    Temat: Re: Prawo przeciw nam
    Od: "Cavallino" <k...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > On Fri, 31 Dec 2004, Cavallino wrote:
    > [...]
    >
    > To przywalać "rowno wszystkim".

    I jest wszystkim.
    Pierwszy raz rejestrowanym.

    > Takie samo jak "przywożone".

    Nie - to jest zło niekonieczne.

    > My. Dokładniej: powinni ponosić ci co kupili.

    No to załóż że ten podatek rejestracyjny na to pójdzie. :-)

    > Ale co komu z JEDNORAZOWEGO podatku jak TRUJE CAŁY CZAS ?

    Dużo.
    Zazwyczaj nikt nie kupi truciciela.

    > No i elemetarna sprawiedliwość :) nakazuje TAK SAMO obciążać "swoich
    > trucicieli"...

    Na swoich państwo zazwyczaj już raz zarobiło.

    > Wejdą w ich miejsce te które dziś jeszcze *aż takim* złomem nie są.

    Ale jak nie wejdą (wejdą tylko nowe) to w efekcie złomów będzie mniej.

    > No i dobrze :)
    > Ja nie pytałem ale co "wolałbyś GDYBYŚ BYŁ".

    Kupiłbym maks. młode auto na które mnie stać.

    > Doceniam. Poważnie.
    > Ale IMHO do *starszych* samochodow "zużytych u nas" (a IMO oczywistym
    > jest że właśnie *starsze* samochody będą jeździć jeśli nie będzie
    > dla nich alternatywy w postaci *mniej starego* złomu z zachodu) będzie
    > potrzeba *jeszcze więcej* części.

    Nie będzie potrzeba, gdyż mniejsza ilość już jeżdżących złomów generuje
    mniejszy popyt niż większa ilość złomów które dopiero trzeba uczynnić.