    From: "fart" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prawo pracy - prawnik poszukiwany
    Date: Sun, 1 Feb 2004 09:13:59 +0100

    > Witam ponownie.. tym razem potrzebuje porady od prawnika, specjalizującego
    > sie w prawie pracy - nie chce jednak pisac problemu na grupie (z pewnych
    > dosc waznych wzgledow), dlatego prosze o kontakt na priv (po wycieciu z
    > adresow wiadomo czego:))). Z gory dziekuje

    Toooo ja nie piszę ... bo jestem idiota i nie jestem prawnikiem .. chyba ..
    a poza tym to jest wg mnie forum do dzielenia się informacjami ... a nie
    robienia z siebie TAJEMNICZEGO DON PEDRO
    Dlatego ja odpisuję na głównym, że nie będę się kajał i wycinał z nazwy
    adresu niewłaściwych literek robiąc tym samym test na inteligencję

    Albo powiem inaczej ....... odpowiem Ci (oczywiście na głównym, na Twój
    problem, jeśli będę potrafił oczywiście) jeśli TY rozwiążesz mi następujący
    problem:
    Pewien Kreteńczyk (nie mylić z kretynem, kretyńczykiem itp.), mieszkaniec
    wyspy Kreta, powiedział:
    Wszyscy Kreteńczycy są kłamcami.
    Czy miał rację ????

    pozdrawiam
    fart

    Zaznaczam, że to tylko dla Ciebie .... i od odpowiedzi na ten problem
    uzależniam moje dalsze wypowiedzi i odpowiedzi.

    Jednak temperaturę mam dalej .. leeecze się.