    From: "axekb" <NO!SPAM.axekb@hoga.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prawo pracy - co zrobic?
    Date: Fri, 30 Jan 2004 23:23:36 +0100
    Sender: a...@o...pl@host-81-190-52-217.lublin.mm.pl

    > Bede przyjmowal na swoj dzial nowych pracownikow i nie byloby w tym nic
    > problematycznego gdyby nie decyzja dyrektora.

    Nie daj się, (ja się sprzeciwiłem i dostałem "oscara") -może Tobie sie uda
    (jesteś pod młotkiem).
    Sytuacja:
    Szef był zadowolony, iż ludzie odchodzą - a ja biedny żuczek zapiepszałem za
    siebie i 2,5 innych osób które odeszły.
    Nauczyła mnie "firma" - jak nie powinna wyglądać firma.
    Sam się nauczyłem jak z honorem odejść by szef wiedział, że jego "firma to
    nie cały świat"
    Może dzięki mojej postawie inni będą mieli lepiej.

    > Otoz kazdy z nowo przyjetych ma przy przyjeciu napisac podanie o
    rozwiazanie
    > umowy bez daty, ktora ma byc dopisana gdy dany pracownik stanie sie
    > "niewygodny".
    > Wiem, ze jest to niezgodne z prawem, ale ja sam moge wykonac polecenie lub
    > zaczac rozgladac sie za inna praca - obu przypadkow chcialbym uniknac.
    > Pomijajac juz fakt, ze dzialanie takie lamie wszelkie zasady, to wrazie
    > wpadki ja bede wszystkiemu winien!

    jak zawsze :)

    > Polecenie na pismie od dyrektora odpada, scedowanie na np. dzial kadr tez.
    > Wiem, ze takie praktyki zdarzaja sie w innych zakladach, ale ja z takim
    > dzialaniem pogodzic sie nie moge. Nie chce zastraszonych pracownikow.
    > Jak sie z takiej decyzji wykrecic???

    lekarskim zwolnieniem rocznym?

    Być może jesteś na widelcu i to kolejny numer ze strony pracodawcy.

    pozdrowienia.