    From: Darek <n...@p...maila.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: [Prawo pracy] Wypowiedzenia zmieniające a odprawa
    Date: Sun, 29 Nov 2009 14:55:22 +0100

    > Ale pytający nie wspomina nic o zwolnieniach grupowych,
    > więc podejrzewam, że może mieć co innego na myśli.

    Sprawa dotycząca wypowiedzeń zmieniających dotyczy wielu osób.
    Aczkolwiek nie wiem czy akurat to ja nie będę jedyną osobą która nie
    przyjmie tych nowych warunków. Można więc przyjąć że zwalniany będę
    wyłącznie ja.

    > Dla większości zwalnianych odprawą jest wynagrodzenie
    > za przysługujący im okres wypowiedzenia.

    Dla mnie nie. Chodzi mi o dodatkowy bonus który posłuży mi jako kapitał
    początkowy własnej firmy.

    > Zakładam, ze pytający chce się dowiedzieć czy
    > nieprzyjęcie warunków wypowiedzenia zmieniającego
    > jest traktowane jako wypowiedzenia z winy pracodawcy.
    > Ale może jest inaczej.

    Właśnie o to mi chodzi. Czy dostanę odprawę wynikającą z "Ustawy o
    szczególnych zasadach rozwiązywania z pracownikami stosunków pracy z
    przyczyn niedotyczących pracowników" (a jednocześnie extra odprawa
    wynikająca z układu zbiorowego)

    Darek