    From: Mikaichi <m...@v...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prawo pracodawcy do kodu zrodlowego programu
    Date: Tue, 20 May 2008 20:30:00 +0200

    Użytkownik bungo napisał:

    > to nie jest "kwestia dowodowa". Z umowy o prace serwisanta Marcina
    > wprost wynika, iz jego obowiazkiem jakjo pracownika nie jest pisanie
    > programow. To co sobie uzgodnili pracodawca i pracownik nie ma zadnego
    > znaczenia - liczy sie tresc umowy.

    Tyle, ze przez 2 miesiace nie byl serwisantem, byl programista. To jest
    fakt. To ze nei sporzadzono umowy odpowiedniej - to inny fakt. Ale brak
    umowy nei zmieni, ze serwisant napisal program w godzinach pracy.

    > Przeniesienie praw autorskich powinno byc takze w formie pisemnej - a

    Nie musi ;)

    > umowy nie ma.... Nie ma watpliwosci, komu sad przyzna racje i to moze
    > nawet bez wyznaczania rozprawy....

    Watpliwosci wlasnie sa, bo gdyby ich nei bylo, to ten watek mialby dwa
    posty - pierwszy i ostatni ;)