  • Data: 2008-05-20 06:53:43
    Temat: Re: Prawo pracodawcy do kodu zrodlowego programu
    Od: "Marcin" <mcin@....pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2008-05-19 witek napisal co nastepuje:

    > Pisales program w godzinach pracy i na polecenie przelożonego. "Niemanie" tego w
    obowiazkach niczego nie zmienia.
    > Program jest własnością pracodawcy.

    Czy kod wynikowy (program) jak i kod zrodlowy sa wlasnoscia pracodawcy jesli nie
    byla sporzadzona
    zadna umowa ?

    A co z prawami autorskimi programu, skoro pracodawaca majac jego kod zrodlowy moze
    potem
    wykorzystac moje unikalne rozwiazania w nim zawarte ?

    > Tobie pozostaje uścisk dłoni prezesa i twoje nazwisko jako autora programu.

    Wlasnie obawiam sie, ze gdy udostepnie kod zrodlowy programu, to ktos potem go
    minimalnie
    zmodyfikuje (jako niby niezbedne poprawki) i podpisze sie swoim nazwiskiem jako autor
    calosci.

    Pozdrawiam, Marcin
    ---