    From: "Vizvary II Istvan" <v...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prawo o podpisie cyfrowym - pytanie
    Date: Sat, 4 Sep 2004 16:44:34 +0200
    Sender: v...@p...onet.pl@staticline700.toya.net.pl

    "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> wrote in message
    news:ch9ik2$s4b$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > do złożenia podpisu musisz podać hasło do klucza prywatnego
    > i twój administratr nie ma prawa go znać.

    A udowodnić Ci ?

    > Takie certyfikaty wspólne, firmowe (dla kilku osób) z pewnością
    > nie będą podstawą do uwierzenia że ten ktoś to Vizvary Istvan i jak bank
    da
    > kredyt to jego zmartwienie :-)

    Chyba nie o tym samym mówimy. Ja pisze o kwalifikowanych certyfikatach,
    którym z mocy prawa ( o podpisie cyfrowym zresztą) nie mozna odmówić
    wazności (jest to skrót myslowy). Więc jesli bank da kredyt i działa zgodnie
    z literą prawa ( o podpisie cyfrowym) to jest to zmartwienie strony
    słabszej.

    Chyba, że z certyfikatu wynika ograniczenie celów, co stanowi dokładnie to ,
    o czym ja się pytam.

    Vizvary Istvan