eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawo majątkowe - prawo autorskie - nagana, ale czy słusznie? › Re: Prawo majątkowe - prawo autorskie - nagana, ale czy słusznie?
  • From: "WANTED (R)" <n...@n...pl>
    Subject: Re: Prawo majątkowe - prawo autorskie - nagana, ale czy słusznie?
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Tue, 22 Aug 2006 20:34:22 +0200

    Dzieki wszystkim za rady i wyjaśnienia. Doszedłem do wniosku, że nie
    będę składał sprzeciwu, jak niektórzy radzili. Po prostu moja wiedza z
    zakresu prawa pracy jest zbyt mała w porównaniu z prawnikiem szefa, a
    wytaczać armat w tej sprawie chyba nie chcę. Tą sprawę zamykam
    ostatecznie.

    Na koniec mam tylko jeszcze jedno pytanie (ostatnie obiecuję ;)
    Jak załatwić to w sposób zgodny z prawem?
    Wygenerowanie plików jpg w pracy i wyniesienie ich do domu może
    spowodować podobną sytuację, nawet jeśli nie będę ich publikował na
    stronie www, a pokazywał tylko i wyłącznie osobom zainteresowanym (np.
    w pliku pdf, który wygeneruje już w domu z tych plików jpg ;)
    Niestety nie wchodzi w grę pytanie szefa, bo na 100% sie nie zgodzi (z
    resztą jego czyny świadczą, aż nadto o tym ;)
    Wyniesienie namacalnych folderów i ulotek także nie wchodzi w grę. Nie
    trafiają z powrotem do mnie po wydrukowaniu. Najprawdopodobniej jest
    to celowe zagranie. Dzwonienie do klienta z prośba o nie także odpada,
    rozpęta to nową burzę, a często klienci są baaaaardzo daleko.
    Pozostaje tylko wersja elektroniczna. Czy jest przepis na który mogę
    się powowłać i który w jakiś sposób umożliwia mi pochwaleniem sie, np.
    podczas szukania pracy, projektami wykonanymi w czasie zatrudnienia w
    agencji rekamowej, czy muszę to robić na dziko i ryzykować podobne
    sytuacje jak teraz?

    --
    WANTED