eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawo konsumenta - reklamacja › Re: Prawo konsumenta - reklamacja
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!ziutka.router!no
    body
    From: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prawo konsumenta - reklamacja
    Date: Wed, 1 Jun 2005 06:43:42 +0800
    Organization: Osobista Chalupa
    Lines: 13
    Message-ID: <u...@z...router>
    References: <d7fo14$hed$1@inews.gazeta.pl> <p...@z...router>
    <d7hqen$aom$1@inews.gazeta.pl> <h...@z...router>
    <d7htcl$qi3$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: cm141.omega225.maxonline.com.sg
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: galaxy.uci.agh.edu.pl 1117579478 6294 218.186.225.141 (31 May 2005 22:44:38
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@u...agh.edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 31 May 2005 22:44:38 +0000 (UTC)
    User-Agent: slrn/0.9.7.4 (Linux)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:301331
    [ ukryj nagłówki ]

    In article <d7htcl$qi3$1@inews.gazeta.pl>, Grzesiex wrote:
    >> Było pójść ze świadkami lub dyktafonem, a potem w razie odmowy złożyć
    >> pisemnie, pocztą za potwierdzenia odbioru reklamację z tyt. niezgodności z
    >> umową,
    >
    > No wiesz, trudno wszędzie chodzić ze świadkami i magnetofonem spodziewając
    > się na każdym kroku oszustwa, wiem, wiem niektórzy tak po kryjomu innych

    Mozna przyjść za drugim razem. Koszty ponownego dojścia będą pewnie niższe
    niż ewentualnego przywrócenia sprzętu do stanu używalności :)

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1