    From: maczekg <m...@n...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prawo jazdy zatrzymane przez WK
    Date: Thu, 28 Apr 2005 22:38:38 +0200

    Artur Golanski napisał co następuje :

    > Mowic sobie moze ;-) Nie ma takich uprawnien do zatrzymania PJ.
    > P.U. w imieniu starosty ma obowiazek wydac ci decyzje o skierowaniu na
    > egzamin. To nie ty o nia prosisz, tylko starosta wydaje !

    Też tak myślę, ale żeby negocjować cokolwiek z P.U. muszę mieć jakąś
    podstawę. Może wiesz, jakie przepisy regulują postępowanie P.U. w takich
    sytuacjach? Czy to jakieś wewnętrzne postanowienia starostwa czy mówi o tym
    coś więcej?
    I jeszcze jedno - jeśli rzeczywiście P.U. nie może i jest to jasno
    powiedziane, to do kogo i z czym się udać ( jakiś pozew czy cuś) żeby
    utrzeć P.U. nosa?
    Dzięki za już i proszę o jeszcze :-)))
    Pozdrawiam
    maczek