  • Data: 2006-06-16 16:58:05
    Temat: Re: Prawo jazdy - rower.
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witek [###w...@s...gazeta.pl.invalid.###] napisał:
    > Bez sensu, równie dobrze mógł go przyprowadzić.
    > Policjantów należałoby jeszcze raz do szkoły posłać.

    Myślę, że nawet gdyby taki wniosek wysłali do sądu, to by to nie
    przeszło. Podejrzewam, że gość wsiadał na ten rower i został w tej
    chwili zatrzymany. Linia orzecznictwa jest taka, że już podjęcie
    usiłowania jest karalne.

    Co do niemieszkania pod tym adresem, to przecież mógł na nim
    przyjechać trzeźwy i opić się u jakiegoś kolegi.