  • Data: 2006-06-26 20:24:13
    Temat: Re: Prawo jazdy - jazda bez 'nowego'dokumentu po 1 lipca
    Od: "Łukasz" <l...@n...wywal.to.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mozliwa do zaistnienia sytuacja:
    > Mam 'stare' prawo jazdy. Jade sobie samochodem 1 lipca.

    ...ja się zastanawiałem nad innym teoretycznym "rozwiązaniem" dla tych co
    zaspali z wymianą , a gdyby tak prawo jazdy "ukradli" lub "zaginęło" to
    otrzymuje się wtedy chyba jakiś tymczasowy dokument potwierdzający posiadane
    uprawnienia - on chyba nie traci ważności 1 lipca tylko jest jakiś określony
    termin na wyrobienie nowego dokumentu np. 2 tygodnie. To tyle luźnych
    przemyśleń...;-)

    Pozdrawiam
    Łukasz

    p.s.
    ja oczekuję na nowe prawko - a stare mam ;-)