  • Data: 2009-08-27 10:40:01
    Temat: Re: Prawo dyskryminacji a selekcja
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    szerszen pisze:

    > wiadomości news:h75igm$v6j$1@news.onet.pl...

    > ale my nie mowimy o urodzinach, tylko o nie wpuszczeniu do klubu bo
    > "niepodoba mi sie panska wredna geba" i nie ma tu mowy o zadnych
    > zaproszeniach itp i chyba wszyscy zdaja sobie z tego sprawe

    Czyli nie mogę wyprawić urodzin, na które zaproszę wybrane z ulicy osoby?

    Czy jak wybieram przyjaciół, to też muszę wybrać tych, których gęba
    mi się nie podoba? Brak ochoty na przyjaźń z powodu wyglądu też jest
    dyskryminacją.

    Takie przejaskrawienia obrazują, że w ogóle przepisy o dsykryminacji
    nie powinny obowiązywać tam, gdzie obywatel nie musi przebywać. Na
    przykład sprawy urzędowe powinny być dostępne dla każdego, jednak nie
    powinno być zakazu otwierania klubu na przykład dla łysych.

    --
    Liwiusz