  • Data: 2009-09-23 17:56:40
    Temat: Re: Prawo drogowe - pas dla autobusów
    Od: "SDD" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert "Chomik"" <c...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:h9d29b$alr$1@mx1.internetia.pl...

    > dojechać na 8 do pracy muszę zaliczyć - uwaga uwaga - CZTERY PRZESIADKI,

    > wiesz ile zajmuje mi w takiej sytuacji droga do pracy? PÓŁTOREJ GODZINY,

    Z ciekawosci sie zapytam. Z tymi czterema przesiadkami, to tez poltorej
    godziny bedzie?

    > mogę dostać w ryj, albo zostać okradziony, pośród wyziewów niedomytych
    > współpasażerów? Niedawno miałem wątpliwą przyjemność korzystać z uroków
    > komunikacji miejskiej, wystarczyła mi jedna przejażdżka do pracy... O
    > godzinie 7 rano czułem smród przepoconych pach i wyziewy wczorajszej
    > gorzały, na dokładkę jakiś kutas się spierdział, no zajebiście było, po

    Przy takim prztyzwyczajeniu do luksusu to moze czas pomyslec o zatrudnieniu
    niani - to jest dopiero luksus - w sam raz dla kogos, komu komunikacja
    miejska smierdzi.
    Po co prowadzac dzieciaczka do przedszkola? Zeby wachalo smrody innych
    dzieci?

    Pozdrawiam
    SDD