  • 21. Data: 2010-11-29 11:52:16
    Temat: Re: Prawo do odmowy badań?
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 29.11.2010 08:30, gr pisze:
    > Jesteś pewien, że jak pracujesz przy żarciu to ich nie potrzebujesz?

    Jesteś pewien, że przeczytałeś ze zrozumieniem mój list?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 22. Data: 2010-11-29 13:00:50
    Od: gr <j...@w...pl>

    On 29 Lis, 12:52, Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> wrote:

    > Jesteś pewien, że przeczytałeś ze zrozumieniem mój list?
    >
    > --
    > Przemysław Adam Śmiejek

    Jestem.

  • 23. Data: 2010-11-29 14:20:22
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 29 Nov 2010, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Jesteś pewien, że przeczytałeś ze zrozumieniem mój list?

    Czy moglibyście nie kłócić się o nisko latające kwantyfikatory?
    Napiszże mu "poza szczególnymi przypadkami" i będzie zadowolony.
    No chyba że nieszczęśliwy jesteś że dawno flejma nie było :P

    pzdr, Gotfryd

  • 24. Data: 2010-11-29 15:39:22
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    > Czy moglibyście nie kłócić się o nisko latające kwantyfikatory?
    > Napiszże mu "poza szczególnymi przypadkami" i będzie zadowolony.

    No właśnie sęk w tym, że napisałem.

    ,,Więc po na na UoP badania i to morfologia?
    Rozumiem, że przy pracy z żywnością etc.''

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 25. Data: 2010-11-30 06:40:57
    Od: "Misiek" <p...@o...pl>

    > No właśnie sęk w tym, że napisałem.
    >
    > ,,Więc po na na UoP badania i to morfologia?
    > Rozumiem, że przy pracy z żywnością etc.''

    Powtorze - chocby po to ze KAZDY czlowiek powinien raz w roku takie badania
    przejsc - i dodam - dla swojego dobra :-)
    Ale jak znam zycie znowu to zanegujesz :-)

  • 26. Data: 2010-11-30 09:44:09
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 30.11.2010 07:40, Misiek pisze:
    > Powtorze - chocby po to ze KAZDY czlowiek powinien raz w roku takie
    > badania przejsc - i dodam - dla swojego dobra :-)

    Rząd: Chcemy waszego dobra.
    Naród szybko chowa swoje dobra po lasach.

    Po pierwsze: Moje dobra, moja sprawa.

    Po drugie: robię sobie takie badania samodzielnie, niestety pracodawca i
    tak mnie dziurawi, bo wyniki z obcego źródła mu nie pasują.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 27. Data: 2010-12-01 06:26:32
    Od: "Misiek" <p...@o...pl>

> [...]
    >
    > Po drugie: robię sobie takie badania samodzielnie, niestety pracodawca i
    > tak mnie dziurawi, bo wyniki z obcego źródła mu nie pasują.

    pracodawca cie nie dziurawi :-) Zrob badania w Mwedycynie Pracy i wtedy
    pracodawca musi oddac ci kase za nie (jesli zrobisz je jako konieczne
    badania okresowe).