  • Data: 2003-01-28 07:36:52
    Temat: Re: Prawo do nieruchomosci
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec) szukaj wiadomości tego autora

    From: "Marcin Debowski" <a...@n...net>
    To: <p...@n...pl>

    : Hmmmm.... Ja mam co prawda juz akt notarialny wlasnosci mieszkania (wiec
    : powoduje mna w tym momencie ciekawosc i cheec wiedzy :), ale w mojej
    : wczesniejszej umowie notarialnej byla klauzula ze przeniesienie wlasnosci
    : nastapi najpozniej w trzy miesiace po odebraniu prac, ktore to
    : stwierdzenie bardzo mi podpada pod ww. sformulowanie "pod warunkiem lub z
    : zastrzeżeniem terminu" i jak rozumiem czynilo owa umowe niewazna?

    a to było przeniesienie czy zobowiązanie?