  • Data: 2003-01-28 07:17:39
    Temat: Re: Prawo do nieruchomosci
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    In article <012901c2c6a9$3b759710$a740200a@zm>, Marcin Surowiec wrote:

> [...]

    Hmmmm.... Ja mam co prawda juz akt notarialny wlasnosci mieszkania (wiec
    powoduje mna w tym momencie ciekawosc i cheec wiedzy :), ale w mojej
    wczesniejszej umowie notarialnej byla klauzula ze przeniesienie wlasnosci
    nastapi najpozniej w trzy miesiace po odebraniu prac, ktore to
    stwierdzenie bardzo mi podpada pod ww. sformulowanie "pod warunkiem lub z
    zastrzeżeniem terminu" i jak rozumiem czynilo owa umowe niewazna?

    >: Z zupelnie innej beczki: jak tam postepuje konwersja FAQ'a do postaci
    >: tekstowej? Moj sendmail twierdzi ze Wam <message delivered> ale zadnego
    >: odzewu ani z Twojej ani z Romka strony nie dostalem. Doszlo?
    >
    > sendmail nie kłamie, doszło, ale niestety z udostępnionej domeny nie jestem
    > w stanie korzystac z innej usługi niż @.

    A co to za problem? Po prostu podaj z jakiej chcesz a z takiej wejdziesz.
    Zreszta w tej chwili dostep jest z kazdej. Autoryzacja wylacznie po hasle.

    --
    Marcin