  • From: "Przemek Lipski" <p...@p...home.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prawo do leczenia
    Date: Sun, 13 Jan 2013 23:24:31 -0000

    > No i pominęcie tej frazy to książkowy przykład na czym polega manipulacja.

    Ale to jest oszustwo. Skoro Konstytucja daj prawo niezaleznie od itd. i po
    detale odsyła do ustawy, a w ustawie napiszą, że jak nie masz kasy na
    ubezpieczenie, to nie masz prawa do ochrony zdrowia, to coś tu jest nie tak
    chyba? Czyli konstytucja da prawo, po detale odeśle do ustawy, która to
    prawo odbiera, to chyba taka ustawa będzie niezgodna z konstytucją? Chyba,
    że ubezpieczenie przysługuje każdemu kto się po nie zgłosi bez względu na
    sytuacje materialną...