  • 1. Data: 2006-06-13 05:15:34
    Temat: Prawo do informacji i ich zbieranie przez www
    Od: xxxx <a...@w...pl>

    Witam
    Spółka odmamwia mi informacji (takich do których mam prawo). Czy moge je
    zbierac np poprzez stworzenie strony internetowej i zamieszczenie
    odpowiednich formularzy np coś w stylu księgi gości w której jednak
    wszelkie wpisy bedą musiały zostać zaakceptowane.
    Czy mam prawo do takiego zbierania informacji i na podstawie czego?.
    Konstytucji?
    Na co muszę uważąć? Jakich błędów nie zrobić? (myslę iż np nie mogę uzywać
    logo firmy (a co z nazwą?))

    Drugie pytanie, kiedyś juz zadane? Czy moge nagrywać na walnym zgromadzeniu
    jego przebieg i wypowiedzi. Nie wszystko nawet po zażądaniu
    zaprotokołowania zostaje wpisane do protokołu.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-06-13 07:25:24
    Temat: Re: Prawo do informacji i ich zbieranie przez www
    Od: xxxx <a...@w...pl>

    Był 13 czerwiec 2006 roku (wtorek) gdy o godz. 7:15, wszystkim znany *xxxx*
    napisał(a):

    Zapomniałem dodać iż jestem udziałowcem (małym ale udziałowcem) tejże
    spólki.

  • 3. Data: 2006-06-13 09:22:17
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    xxxx napisał(a):
> [...]
    > Konstytucji?
    > Na co muszę uważąć? Jakich błędów nie zrobić? (myslę iż np nie mogę uzywać

    ????? nie qmam, ktos Ci nie chce udzielic informcji i oczekujesz ze
    poprzez ksiege gosci to zrobia?

    > Drugie pytanie, kiedyś juz zadane? Czy moge nagrywać na walnym zgromadzeniu
    > jego przebieg i wypowiedzi. Nie wszystko nawet po zażądaniu
    > zaprotokołowania zostaje wpisane do protokołu.
    > Pozdrawiam

    mozesz nagrywac rozmowy ktorych jestes uczestnikiem (bez zgody) lub te
    ktorych uczestnikiem nie jestes ale sa przeprowadzane w miejscu
    publcznym, tj wtedy gdy kazdy kto sie zblizy ma szanse uslyszec.

    P.

    --
    Gość -"Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert -"Spotkałem się z opinią, że najskuteczniejszy jest środek d..y".

  • 4. Data: 2006-06-13 09:30:29
    Od: xxxx <a...@w...pl>

    Był 13 czerwiec 2006 roku (wtorek) gdy o godz. 11:22, wszystkim znany
    *Przemek R.* napisał(a):

    > ????? nie qmam, ktos Ci nie chce udzielic informcji i oczekujesz ze
    > poprzez ksiege gosci to zrobia?

    Tzn nie oni udzilelą mi informacji. Są jednak tacy, którzy coś wiedzą ale
    np nie mogą mówic

    Dzięki.