eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawo dewizowe - przelew Euro w kraju - Jak to ruszyc ??? POMOCY › Re: Prawo dewizowe - przelew Euro w kraju - Jak to ruszyc ??? POMOCY
    From: Miernik <m...@c...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prawo dewizowe - przelew Euro w kraju - Jak to ruszyc ??? POMOCY
    Date: Thu, 4 Sep 2003 23:04:12 +0200

    On 2003-08-28, Bartek <c...@g...pl> wrote:

    > Jako osoba fizyczna prowadze dzialalnosc gospodarcza,
    > za swoje uslugi wystawiam fakture firmie niemieckiej od ktorej otrzymuje
    > przelewy na
    > walutowe konto firmowe w walucie Euro.
    >
    > Jaka ustawa pozwoli mi na dokonywanie przelewów z tego konta firmowego
    > na prywatne konto walutowe rowniez w Euro.
    >
    > Moj bank twierdzi, ze zgodnie z ustawa Prawo Dewizowe transfer taki jest
    > niemozliwy.

    Moze powiedz nam jaki to bank jest taki "madry"?

    A zeby rozwiazac problem, zmien bank na jakis normalny, w
    szczegolnosci na taki gdzie przelewy walutowe sa przez net, czyli
    Multibank, Millennium lub Nordea. Choc te przelewy i tak sa
    akceptowane przez czlowieka, to jesli kwota nie bedzie zbyt wielka,
    znaczy taka ponizej 10000 EUR to nie powinni sie czepiac.

    Chcialem tylko zauwazyc ze za krajowy przelew walutowy zaplacisz tyle
    co za miedzynarodowy, czyli duzo. Wiec nie za bardzo widze sens takiej
    operacji.

    Jest w planach wprowadzenie obslugi EUR w KIRrze, tak by szlo tak jak
    zlotowkowe, ale to plany, na razie musi isc SWIFTem, a wiec prowizja
    co najmniej 15 PLN, no i za przychodzacy tez jesli Twoj bank pobiera.

    --
    Miernik ________________________ jabberid:m...@h...pl
    __ ICQ: 4004001 ___/__ tel: +48608233394 __/ mailto:m...@c...pl