  • Data: 2003-09-11 17:43:07
    Temat: Re: Prawo bankowe - poszukuje ustawy ...
    Od: "Katka" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > nie spotkałem się z takim przepisem
    > Bank uzależnia przyznanie kredytu od zdolności kredytowej

    Dzięki za odpowiedz, choć przyznam, że mnie zmartwiłeś. Sprawa jest mocno
    skomplikowana i nie wiem, co jest grane, mam zdolności kredytowe jak mało
    kto, stałą prace na nieokreślony czas, 7 lat w jednej firmie, zawód i
    stanowisko należące do grupy nie zagrożonych bezrobociem i bez powodu drugą
    odmowę kredytu. A dodam, że wystąpiłam do Biura Informacji Kredytowej z
    wnioskiem o odpis moich danych i właśnie przyszedł z historią wszystkich
    moich kiedyś tam zaciągniętych kredytów i wszystko jest w terminie spłacone.
    Dlatego chce wystąpić z żądaniem o pisemne uzasadnienie tej odmowy.

    Pozdrawiam
    Katka

    PS. I nie sądzę, żeby tu płeć miała jakiekolwiek znaczenie.