  • Data: 2002-06-20 13:10:44
    Temat: Re: Prawo autorskie do wypowiedzi na newsach
    Od: "Peter 'Mikolaj' Mikolajski" <c...@a...ow.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ke'dem guerfel "BaLab" <b...@p...com> ihn
    news:aesh14$7gk$1@news.tpi.pl: takh oblivyn ihn aa'kua pl.soc.prawo

    > Jednak na grupach przeciez nie trzeba uzywac imienia, nazwiska, ani
    > nawet prawdziwego e-maila, wiec otrzymanie takiej zgody moze byc
    > problematyczne lub wrecz niemozliwe.

    Rozwiazanie wydaje mi sie dosc proste, choc radykalne - nie mozesz
    dotrzec, nie publikujesz wypowiedzi.

    > gdyby Chip chcial umieścic cale archium grupy dyskusyjnej na CD -

    Hmm... dochodzi jeszcze kwestia wlasnosci i praw do grupy chip.*. W
    koncu przyslowiowy Chip moglby sobie gdzies zastrzec (hipotetyczny
    regulamin korzystania z grup chip.*) prawo do publikowania wypowiedzi
    ze swoich grup bez pytania autorow o zgode - mysle, ze by to przeszlo.
    Swoja droga takie problemy pokazuja, jak wspaniale dziury w prawie
    mamy, jesli chodzi o cokolwiek zwiazanego z kompami i Netem :o(

    PMM