  • Data: 2002-06-21 10:02:52
    Temat: Re: Prawo autorskie do wypowiedzi na newsach
    Od: johnkelly <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 02-06-21 02:25, Użytkownik Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne napisał:

    > Czy "cytat" jako taki jest dozwolony i *wymaga* postępowania
    > jak wyżej ? Dla uściślenia: przykładowo cytat z gazety umieszczony
    > w książce lub v-v !

    O ile mi wiadomo wymaga wskazania zrudel. Tyle, ze IMO czym innym jest
    ksiazka czy artykul w gazecie a czym innym pojedynczy mail lub jego
    fragment. Latwo tutaj o wyrwanie z kontekstu i manipulacje tak samo jak
    wypowiedzia w realu.

    --
    Maciej 'John Kelly' Rozalski gg:1716136 mailto:j...@w...pl
    MG++ SG+ SD+ K p+ Z H-- D+ k- f SC++ T++ CP2020 L5K M:W W:M