    From: "Tomasz Trejderowski" <t...@t...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prawo autorskie: Uzywanie programu, ktory "nie istnieje"
    Date: Fri, 12 Dec 2003 10:39:25 +0100

    > Heh... aż mi się łezka w oku zakręciła, też bardzo lubiłem ten program.
    > Niestety jak będziesz go używał to będzie to nielegalne. Pytanie tylko
    > czy ktokolwiek się doczepi. W to już wątpię.

    No wlasnie o to mi chodzi. Bo o tym, ze doczepi sie, to jestem raczej
    przekonany - kontrole w Katowicach, gdzie mieszkam, sa dosc czeste.

    Ale czy BSA lub inna firma moze reperezentowac (dociekac praw lub oczekiwac
    licencji) firme, ktora juz nie istnieje (Aldus - w koncu w oknie About i w
    dokumentacji tego program jest firma Aldus, nie Adobe) lub za produkt, ktory
    juz nie istnieje (PhotoStyler)?

    Czy wobec tego, program, ktory przestaje byc wspierany - przestaje istniec.
    Oprocz osob, ktore wczesniej nabyly licencje, nie ma juz zadnej drogi by
    legalnie uzywac takiego programu?

    Tomasz