  • Data: 2011-03-19 12:38:05
    Temat: Re: Prawo a słuchanie muzyki w bloku
    Od: ark_fx <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-03-18 21:30, Alek pisze:
    > Raczej tobie bedą tłumaczyć - dzielnicowy albo sąd.
    > Może sprzedasz te swoje mildtony żeby zapłacić grzywnę.

    Widze że tu wiele osob zaczyna wywody na ten temat ale ja nie pytam czy
    komuś sie to podoba że słychać muzyke np. ktora niesie sie po rurach bo
    są przypadki że nawet pralka zbyt głośno chodzi , uroki mieszkania w
    bloku , poprzednicy łupaki Maryle Rodowicz ponad norme i nikt z tym nie
    mial problemu.Ale jest pewien typ ludzi ( jak niektorzy tu sie
    wypowiadający )ktorzy nie nadają sie do bloku i pozniej takie sytuacje są.

    Alek tak bardzo sie wypowiadasz to uzasadnij tą swoją wypowiedz bo puki
    co jest pusta, może reszta zwolenników ciszy i spokoju w zabudowie
    wielorodzinnej też pomoże Alkowi i powie coś konkretnego
    i uzasadnionego a nie napina sie przed monitorem zupełnie bez sensu i
    nie odpowiadając na pytanie...