  • Data: 2011-03-19 20:02:22
    Temat: Re: Prawo a słuchanie muzyki w bloku
    Od: ark_fx <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-03-19 19:27, Lady_Heather pisze:

    > Użytkownik "ark_fx" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Za sluchanie muzyki nie:) za robienie z domu dyskoteki tak:) Mialam
    > kiedys nastoletnia durnowata sąsiadke, ktora wracala ze szkoly i muza na
    > full:> 2x wizyta smutnych panów ze strazy miejskiej i 2x kara finansowa
    > dla melomanki, a raczej jej rodziców wybitnie wpłynęla na jej słuch -
    > okazało się, ze potrafi sluchać muzyki tak, ze 3 inne piętra nie muszą:)
    >
    > LH

    A możesz napisać na jakiej podstawie ta kara finansowa?
    Ja w sumie glosno nie slucham ale i tak to przeszkadza, jeśli wiesz to
    napisz na jakiej podstawie kara finansowa ? ( chodzi o prawną podstawe
    mandtu a ne wywody co ja bym zrobil gdybym byl na miejscu jak tu wiele
    osob sie ściera).

    Chodzi mi o prostą sprawe ... slucham glosniej muzyki i czy moge dostać
    za to mandat czy nie ? jeśli tak to na jakiej podstawie od prawnej
    strony ? w statucie jest 6-22 a do 18 wiercenia i remonty.

    ps. to wszystko z ciekowości pytam bo i tak bede tej muzyki sluchal czy
    sie to komuś podoba czy nie :) ( zaznacze że naprawde nie glosno wiec
    nie zrzucejcie tego przypadku dyskoteki na 3 piętra i otwartego okna)