  • Data: 2011-03-19 13:00:57
    Temat: Re: Prawo a słuchanie muzyki w bloku
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    (19.03.2011 13:38), ark_fx wrote:
    > Alek tak bardzo sie wypowiadasz to uzasadnij tą swoją wypowiedz bo puki
    > co jest pusta, może reszta zwolenników ciszy i spokoju w zabudowie
    > wielorodzinnej też pomoże Alkowi i powie coś konkretnego
    > i uzasadnionego a nie napina sie przed monitorem zupełnie bez sensu i
    > nie odpowiadając na pytanie...

    Uzasadnię za Alka.

    Są 2 możliwości:

    a) albo puszczasz muzykę "normalnie", nieinwazyjnie, tak że normalnym
    ludziom to nie przeszkadza, zaś nowi sąsiedzi są przewrażliwionymi
    upierdliwcami,

    b) albo puszczasz muzykę za głośno jak na przyjęte w twojej społeczności
    normy, czyli "krzykiem, hałasem lub innym wybrykiem" przeszkadzasz innym.

    Na podstawie stylu twoich wypowiedzi, większość przyjęła że zachodzi
    przypadek (b), ja też uważam ją za bardziej prawdopodobną.

    p. m.