  • Data: 2011-03-18 18:34:18
    Temat: Re: Prawo a słuchanie muzyki w bloku
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 3/18/2011 1:08 PM, ark_fx wrote:
    > Witam,
    > u mmnie taka przypadłość
    > wprowadzili sie nowi sasiedzi i teraz byle troche głośniej słucham
    > muzyki i zaraz pojawia sie policja, przed chwilą byli i mi powiedzieli
    > że nie ma takego czegość jak cisza nocna od 22... i że jak jeszcze raz
    > dostaną do mnie wezmwanie ( a dostaną) to bedą musieli mnie ukarać
    > mandatem.
    >
    > I tu moje pytanie czy to jest prawnie dozwolone?
    > Czy moge dostać mandat za słuchanie muzyki w godzinach 6-22 ?
    > Jak to wygląda od prawnej strony?

    art 51 KW

    kto krzykiem, hałasem alarmem lub innym wybrykiem zakłoca spokój,
    porządek publiczny, spoczynek nocny albo wywołuje zgorszenie w miejscu
    publicznyn podlega karze aresztu, ograniczenia wolnosci albo grzywny.

    Nie ma ograniczneia czasowego od 22 do 6. takowe są co najwyzej w
    regulaminie spółdzielni.
    Wiec zarobić możesz nawet o 12 w dzień.
    Interpretacja czy to jest głośno czy nie należu do policjantów. Mandatu
    zawsze możesz nie przyjąć.

    Kup sobie słuchawki, albo złóż propozycję sąsiadom, żeby ci kupili.