  • Data: 2004-11-17 19:04:47
    Temat: Re: Prawo a oprogramowanie
    Od: baldhorse <b...@i...precz.maszyno_irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To jest tylko zbędny dodatek dopisywany przez kompilatory. Zresztą też
    > nie zawsze.

    naprawde ?? <8)>

    > Poza tym nawet jeśli 'się wykryje' kompilator, przy którego pomocy
    > został program skompilowany - to co z tego?

    nic zupelnie nic

    > Wytłumacz mi teraz, w jaki sposób jakość jego pracy spada, jeśli zamiast
    > drzemać w oczekiwaniu na klienta, napisze zamiast tego jakiś programik?
    >
    > To oczywiście tylko przykład, ale można sobie wyobrazić mnóstwo
    > sytuacji, w których ktoś rzetelnie wykonuje swoje obowiązki, ale zostaje
    > mu dość czasu, żeby sobie coś dla siebie napisać. Sądzisz, że jego
    > wydajność wzrośnie, jeśli w tym czasie będzie siedział i patrzył, jak
    > farba wysycha? A na etacie godzinki z reguły trzeba odbębnić...

    widzisz ja to widze z takiej strony:

    mowimy caly czas o gosciu zatrudnionym jako programista czyli
    powiedzmy to jasno ktos kto pisze programy
    po opisie autora watku wiemy ze pracuje w prywatnej firmie w tego typu
    firmach nie ma czasu na nudzenie sie bo pracownik zazwyczaj jest
    eksploatowany do granic mozliwosci w czasie pracy a czasem nawet i po
    godzinach wiec jak ty sobie to wyobrazasz zeby mogl cos pisac efektywnie
    dla firmy i na lewo? ja jakos tego nie widze

    byc moze ty jestes tak rewelacyjnym programista ze lewa reka piszesz dla
    szefa prawa fuchy walisz jedna za druga, no coz pozazdroscic , daleko mi
    do tego idealu

    mysle ze odbieglismy juz wystarczajaco od glownego watku czas konczyc
    pozdrawiam