  • 1. Data: 2003-01-24 18:04:43
    Temat: Prawo Trojana?
    Od: "Doker" <d...@a...pl>

    Właśnie kończe pisać mojego własnego(jak na dobrego programiste przystało)
    trojana.

    Czy ja postępuję legalnie?
    Czy sam program nie jest legalny czy poprostu jego używanie nie zgodne z
    posiadanymi kompetencjami jest nielegalne?
    Czy może powinienem zamienic słowo "Trojan" w tytule programu zamienić na
    "Client-Server system control program" żeby uchornić się przed ewentualnymi
    konsekwencjami prawnymi.

    PS. Pisząc go wcale nie myślę o wykożystywaniu go w złych celach. Czuł bym
    się zle gdyby ktoś stracił przeze mnie ważne dane, gdyż nieodpowiedzialny
    uzytkownik... zrobił coś czego nie powinien.

  • 2. Data: 2003-01-24 19:24:25
    Temat: Re: Prawo Trojana?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@w...pl>

    To zależy, co ten trojan robi.

  • 3. Data: 2003-01-24 21:04:35
    Od: "Jacek" <j...@a...2j.be>

    Użytkownik "Doker" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Właśnie kończe pisać mojego własnego(jak na dobrego programiste przystało)
    > trojana.

    Od kiedy to dobrzy programisci maja za cel pisanie trojanow?
    Jak chcesz sie sprawdzic napisz anty-trojana.

    Jacek

  • 4. Data: 2003-01-24 21:21:45
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    "Doker" <d...@a...pl> wrote in message

    > Czy ja postępuję legalnie?

    Postepujesz jak skonczony k...

    > PS. Pisząc go wcale nie myślę o wykożystywaniu go w złych celach. Czuł bym
    > się zle gdyby ktoś stracił przeze mnie ważne dane, gdyż nieodpowiedzialny
    > uzytkownik... zrobił coś czego nie powinien.

    Jasne. Zastanawialem sie zawsze, jaki typ sk.....yna pisze te wszystkie
    gówna. I oto mam okaz.

    Spadaj, gnido.

  • 5. Data: 2003-01-24 21:28:14
    Od: "Doker" <d...@a...pl>

    > Spadaj, gnido.
    Gnidy to członkowie twojej rodziny!

    PS. Świat nie jest idealny - ty jesteś tego najlepszym przykładem.

  • 6. Data: 2003-01-24 21:32:40
    Od: "Doker" <d...@a...pl>

    > Od kiedy to dobrzy programisci maja za cel pisanie trojanow?
    > Jak chcesz sie sprawdzic napisz anty-trojana.

    A odkąd to ktoś będzie mi mówił co mam pisać! I co cię wogóle interesuje
    jakie programy urzywam w mojej sieci wewnetrznej.
    Anty-trojana nie mam co pisać bo dobry antyvir wykrywa i mojego.
    A co do trojanów - z powodzeniem moga być stosowane do administracji siecią
    np. w kafejkach internetowych. Mój akurat ma służyć do przejmowania sesji i
    w odróznieniu od ICA'owego programu jest za darmo!

  • 7. Data: 2003-01-24 21:34:14
    Od: "Doker" <d...@a...pl>

    > Spadaj, gnido.
    >Jasne. Zastanawialem sie zawsze, jaki typ sk.....yna pisze te wszystkie
    >gówna. I oto mam okaz.

    Mam wrażenie, że biedaczek lamerek dał się kiedyś zaskoczyć przez
    mądrzejszego kolegą i teraz żywi do wszystkich urazę.

  • 8. Data: 2003-01-24 21:50:02
    Od: "¤Kafarov" <y...@S...pl>

    Użytkownik Doker <d...@a...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b0sb3p$pk$...@f...man.torun.pl...

    | Gnidy to członkowie twojej rodziny!
    |
    | PS. Świat nie jest idealny - ty jesteś tego najlepszym przykładem.

    Panowie !!! Prosze zejdzcie z grupy na priva jak macie ochote takie rzeczy
    sobie pisac !!!

  • 9. Data: 2003-01-24 22:07:52
    Od: "Feanor" <a...@p...onet.pl>

    > Panowie !!! Prosze zejdzcie z grupy na priva jak macie ochote takie rzeczy
    > sobie pisac !!!
    Hmmm a co z zadanym pytaniem?

    Pozdr.

  • 10. Data: 2003-01-24 23:53:36
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    "Doker" <d...@a...pl> wrote in message

    > Mam wrażenie, że biedaczek lamerek dał się kiedyś zaskoczyć przez
    > mądrzejszego kolegą i teraz żywi do wszystkich urazę.

    Akurat wszelkie swinstwa usuwalem w miare wczesnie i obylo sie bez wielkich
    szkod, ale wystarczy poczytac w gazetach, ile miliardow dolarow traca ludzie
    w wyniku dzialalnosci tobie podobnych przestepców. Najgorsze zas jest to, ze
    jeszcze wydajesz sie byc z siebie dumny. Choc w sumie bydlaki z Pruszkowa
    tez sa...