    From: "Jotte" <t...@W...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prawo Ruchu Drogowego - teren zabudowany
    Date: Wed, 10 Aug 2005 23:08:00 +0200

    W wiadomości news:42fa6496$1$15479$f69f905@mamut2.aster.pl SQLwysyn
    <s...@s...pl> pisze:

    > I pusciles belkotliwego flame'a o niczym.
    Wiedziałem, że cię łatwo sprowokuję. :)
    A zapoznaj się z pojęciem "flame" w kontekście newsów, co?

    > Nieznajomosc prawa szkodzi. Jak masz ochote to jezdzij po drogach wg
    > kodeksu drogowego z roku 1952. Tylko sie nie zdziw, jak sie rozwalisz
    > na najblizszym skrzyzowaniu.
    No dobra, a ci którzy razem ze mną wezmą udział w tym rozwaleniu na
    najbliższym skrzyżowaniu też mają się nie zdziwić?

    Widzisz, Sqlwysynu, ja nie nie propaguję wolnej amerykanki na drogach. Ja
    chcę zwrócić uwagę (może nieudolnie) na fakt, że nie tylko i nie przede
    wszystkim znajomość przepisów wpływa na bezpieczeństwo na drogach. Nie można
    tego fetyszyzować. To przede wszystkim umiejętności i rozsądek dają szansę
    uniknięcia kolizji i nieszczęscia nawet, gdy natkniemy się na szosowego
    debila.

    Jotte