  • Data: 2015-01-24 17:07:29
    Temat: Re: Prawo PRL vs RP
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2015-01-24 16:58, Liwiusz wrote:
    > Podkręć jasność.

    Czeladź. Burmistrz N podpisuje się pod budową drogi bez sensu i
    rezerwuje środku UE. Burmistrz N+1 mówi "ja wiem że to nie ma sensu[1]
    ale nie mogę zrezygnować bo będziemy musieli zwrócić kasę. Budujemy.".
    Efektem twojego braku decyzji rozsadnych jest to że wypłacimy Xmln na
    drogę bez sensu zamiast stracić X/3mln środków UE. I to tylko dlatego że
    działa tzw. państwo prawa. Gdzie prawo zastepuje mózg.I generuje
    dupochrony zamiast decyzji. To takie zjawisko podobne do biurokracji.

    [1] Droga nie ma kompletnie żadnego sensu poza tym że można. Bo kto
    potrzebuje drogi klasy L aby dojechać do kilku domów na zadupiu?