  • Data: 2015-01-24 17:38:57
    Temat: Re: Prawo PRL vs RP
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2015-01-24 17:17, Liwiusz wrote:
    > No tak. Zatem Burmistrz (jak i inny urzędnik) nie może mieć prawa
    > decydować o budowaniu czegokolwiek

    Urzednik nie może wycofać głupiej decyzji jeśli państwo *straci* z tego
    powodu 1zł. Natomiast spokojnie może kontynuować budowanie
    międzynarodowego terminalu lotniczego w Zadupnikach Niższych jesli
    dzięki temu państwo *zyska* 100000m3 bezużytecznego betonu.

    Panstwo prawa. Dożyłem czasów w ktorych urzednicy nie musza mieć mózgów.
    Ba, nie mogą. "Mam związane ręce" jest najczęsciej wypowiadanym zdaniem
    przez te zombie.