eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawo Kościelne w tfurczej interpretacji TVN: strona internetowa parafii to ambona :-) › Re: Prawo Kościelne w tfurczej interpretacji TVN: strona internetowa parafii to ambona :-)
    Subject: Re: Prawo Kościelne w tfurczej interpretacji TVN: strona internetowa
    parafii to ambona :-)
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Kviat
    Date: Mon, 30 Sep 2019 20:18:00 +0200

    W dniu 30.09.2019 o 17:19, A. Filip pisze:
    > Ja nie jestem pewny czy ci dziennikarze TVN są tak głupi czy tak
    > bezczelnie udają głupich. _Jak dla mnie_ słabszym oskarżeniem jest
    > zarzut głupoty :-)

    Ale tak w ogóle to o co ci chodzi?

    I gdzie ty tam widzisz interpretację TVNu?
    Zacytowali jakiegoś kieckowego i tyle.

    Z drugiej strony, nie ulega żadnej wątpliwości, że wyznawcy wszelkie
    informacje, a szczególnie te najdurniejsze, wypływające z kościoła
    niezależnie czy ze strony internetowej, czy z profilu fesjbukowego
    jakiegoś klechy, traktują jakby były prosto z ambony (albo z samego nieba).
    Je nie wiem, czy wyznawcy są tak głupi, czy tak bezczelnie udają
    głupich, że tego nie rozróżniają. Jak dla mnie słabszym oskarżeniem jest
    zarzut głupoty.

    Pozdrawiam
    Piotr