  • Data: 2015-06-05 12:12:32
    Temat: Re: Prawo Jazdy pytania ujawnione
    Od: szerszen <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Karol <k...@w...pl> wrote:

    > Czyli materiały urzędowe muszą być dostępne, więc dlaczego naruszali
    > prawo i nie udostepniali wszystkich - teraz zauwazyłem ze chyba
    > wszystkie daja

    Teoretycznie, podobno, udostępnione są wszystkie, ale na zasadzie takiej, że możesz
    sobie je podglądać pojedynczo, i nigdy nie masz pewności że widziałes wszystkie. No i
    oczywiście bez prawidłowych odpowiedzi, a niektóre pytania są tak debilne, że nigdy
    nie wiadomo jaką sobie odpowiedź uznali za "prawidłową".

    --
    pozdrawiam
    szerszeń