    From: gacek <g...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prawny absurd
    Date: Sat, 11 Sep 2010 18:20:42 +0200

    witek wrote:
    > powiem ci jak to jest na "mojej" uczelni.
    >
    > po pierwsze studenci identyfikują się, ze swoją uczelnią i jeszcze długo
    > po ich ukończeniu chwalą się, że ją ukończyli.
    >
    > Znikąd nie brać aktualnego adresu.
    > Każdy absolwent aż po wsze czasy ma konto w systemie uczelni, gdzie bez
    > problemu może zmienić adres i podać co teraz robi.

    A o tym "po wsze czasy" opierasz na ilu latach działania systemu?

    > Zwykle przychodzi też zaproszenie na wspólny obiad z rektorem
    > uczelni/dziekanem wydziału, aby jeszcze raz się spotkać i porozmawiać.

    Pewnie. Tylko że na proszone obiadki z absolwentami to można sobie
    pozwolić przy 50 absolwentach rocznie. Jeśli jeden wydział 'wypluwa' ich
    kilkuset, to rektor ma czas na spotkania tylko z tymi, których w żadnym
    razie nie można uznać za reprezentatywną próbkę ogółu absolwentów.

    gacek