eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawda TVN: Sześciu uczestników spoza TVN i KOLEJNYCH sześciu oskarżonych › Re: Prawda TVN: Sześciu uczestników spoza TVN i KOLEJNYCH sześciu oskarżonych
  • Data: 2019-01-22 16:09:03
    Temat: Re: Prawda TVN: Sześciu uczestników spoza TVN i KOLEJNYCH sześciu oskarżonych
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:

    > Wiesz, ja się tym dość pobieżnie orientuję, ale odnoszę wrażenie, że
    > obecnie w tym jest właśnie problem, że organa ścigania doszły do takiego
    > wniosku.

    A wskażesz które konkretnie "doniesienie medialne" pozostawiło cię z
    takim wrażeniem? Bardzo chętnie bym je podzielił :-)

    Ja kojarzę doniesienia medialne co zeznał oskarżony w prokuraturze.
    To mogła być linia obrony z przerzucaniem winy wiec bym się zdziwił
    jakby prokuratura uwierzyła bez jakiegoś innego/niezależnego
    "uprawdopodobnienia". Rozczarowałbym się _bardzo_ gdyby nawet nie
    usiłowała tego sprawdzić.

    --
    A. Filip