  • Data: 2005-01-13 21:09:18
    Temat: Re: Prawa własności do książki z 1957r
    Od: "Henek" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Henek wrote:

    > Nie musisz. Zarządzaniem prawami autorskimi zajmuje się ZAiKS. To tam się
    > dowiedz o status tej książki. Powinni powiedzieć, czy jeszcze jest
    > chroniona.
    >
    > --
    > Grzegorz Borek

    No i się zaczęło, dostać się na stronę zaiksu jest zaiste wielką sztuką. Nie
    wiem kto im to napisał ale szczęścia mu życzę i dalszego poparcia znajomego
    prezesa bo jak go zmienią to na chleb nie zarobi. Z dwóch systemów się
    próbowałem dostać i strona jest nieczytelna. Udało mi się dostać na okienko
    zadaj pytanie i zadałem, a co niby proste ale miało powyżej 200 znaków i
    stronka ZAiKSU tego nie przyjmuje bo... powyżej 200 znaków (3 zdania
    napisałem). To chyba sms-y tylko przyjmują.

    Henek