  • 1. Data: 2006-01-03 10:10:09
    Temat: Prawa ojca
    Od: "Socjal3" <s...@w...pl>

    jak mozna zmusić byłą żonę do ponoszenia kosztów za mieszkanie, swiatło itp?

  • 2. Data: 2006-01-03 10:11:33
    Temat: Re: Prawa ojca
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Socjal3 napisał(a):
    > jak mozna zmusić byłą żonę do ponoszenia kosztów za mieszkanie, swiatło itp?

    Batem.

    ps. Napisz cos wiecej o sytuacji, bo z tego jednego zdania nic nie wynika.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 3. Data: 2006-01-03 10:24:32
    Od: "Socjal3" <s...@w...pl>

    jestem po rozwodzie ale niestety mieszkamy dalej razem. Nie mam sie gdzie
    wynieść. Mieszkanie jest kwaterunkowe. Nie mamy rozdzielności majatkowej. Od
    czerwca 2005 tylko ja ponosze koszta związane z płatnościami domowymi. Mimo
    kilku prób porozmawiania na ten temat z nia, ona po prostu nie płaci i ma
    wszystko gdzieś. Okazuję się że nie mogę jej zmusić do płacenia za cokolwiek
    bo jest samotną matką itd. A ja już robie bokami. Za chwilkę wyłącza prąd.
    Złożyła zgłoszenie na policję o znęcanie się nad nią i córką, bo nie
    pozwalam korzystać z mediów. (kablówka i net) Z tych przywilejów musiałem
    zrezygnować z powodu braku kasy.

  • 4. Data: 2006-01-03 10:34:28
    Od: "Paweł" <b...@m...com>

    Użytkownik "Socjal3" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    Od
    > czerwca 2005 tylko ja ponosze koszta związane z płatnościami domowymi.

    Płacisz alimenty?
    Może należy wystąpić do sądu o ich obniżenie o sumę równą połowie (jednej
    trzeciej?) ponoszonych kosztów, a udokumentowanych rachunkami.

    A tak na marginesie to im prędzej się wynieszesz Ty lub ona tym lepiej dla
    Ciebie.

    --
    Paweł
    uwaga na hosting tpi.pl !!

  • 5. Data: 2006-01-03 10:39:19
    Od: "Socjal3" <s...@w...pl>

    oczywiście że płace.

  • 6. Data: 2006-01-03 11:02:50
    Od: TBL aka TLZ <t...@w...info.pl>

    Socjal3 napisał(a):
    > oczywiście że płace.

    I toppostujesz - odpisuj _POD_ cytatem, poczytaj moją sygnaturkę!!!

    --
    1.Trzymaj się treści głównego wątku. Gdy "musisz" go zmienić - zmień temat.
    2.Nie kasuj "wrotki",odpisuj _pod_ cytatami a nieistotne przytnij

  • 7. Data: 2006-01-03 11:21:18
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Złożyła zgłoszenie na policję o znęcanie się nad nią i córką, bo nie
    > pozwalam korzystać z mediów. (kablówka i net) Z tych przywilejów musiałem
    > zrezygnować z powodu braku kasy.

    zapoznaj ja z art 238 kk

    P.

  • 8. Data: 2006-01-03 12:47:32
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Socjal3 napisał(a):

    > jak mozna zmusić byłą żonę do ponoszenia kosztów za mieszkanie, swiatło itp?

    Trzeba wystąpić przeciwko niej do sądu z roszczeniem regresowym opartym
    na art. 688 (1) kc.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Nie należy lekceważyć drobnostek, bo od nich zależy doskonałość."

  • 9. Data: 2006-01-05 19:18:22
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    Użytkownik "TBL aka TLZ" <t...@w...info.pl> napisał w wiadomości

    > I toppostujesz - odpisuj _POD_ cytatem, poczytaj moją sygnaturkę!!!

    wsadz sobie w odbyt swoja sygnaturke, skoro nie mozesz pomoc
    czlowiekowi.
    btw. jestes moze polska sedzina rodzinna, ze tak sie troszczysz o formy,
    zamiast o tresc?

    --
    pozdro
    ape

  • 10. Data: 2006-01-05 19:28:08
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    > jak mozna zmusić byłą żonę do ponoszenia kosztów za mieszkanie,
    swiatło itp?

    jesli jestes glownym najemca - ustal jej (dowolna) wysokosc czynszu
    (listem poleconym), dalej zaloz sprawe z powodztwa cywilnego i egzekwuj
    przez komornika.
    a na sprawy alimentacyjne bierz gabki, pampersy i reczniki papierowe,
    zeby zbierac piane toczona przez polskie sedziny rodzinne.
    zaloz przy tym rekawiczki gumowe, bo to toksyczne

    --
    pozdro
    ape