  • Data: 2017-04-27 09:47:37
    Temat: Re: Prawa kotów
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-04-27 o 00:06, Marek pisze:
    > decydowania,
    > że
    >
    > Ja nie zakazuję. Niszczenie i pogarszanie dobrostanu kotów wolnożyjących
    > może być ścigane z ustawy o ochronie zwierząt (a niszczenie ich budek
    > czy blokowanie dostępu do piwnic tak może być zinterpretpwane). Tyle i
    > aż tyle. Twoje interpretacje tej ustawy zachowaj dla własnych celów
    > procesowych.

    Czyli istnieje rzekomo zasada, że budek dla kota nie muszę budować, ale
    jeśli już zbuduję, to jestem zobowiązany do utrzymywania jej dożywotnio.

    Ergo - karalne jest budowanie budki dla kota na przykład na okres 1 roku.

    Czy naprawdę uważasz, że powyższe wnioskowanie choćby stało obok logiki?

    --
    Liwiusz