  • Data: 2017-04-27 09:26:54
    Temat: Re: Prawa kotów
    Od: "rg" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 26 Apr 2017 23:40:54 +0200, w <odr45m$h7$1@node2.news.atman.pl>, Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał(-a):

    > Przepraszam, odniosłem wrażenie, że zakazujesz spółdzielni decydowania,
    > czy budki dla kotów mogą stać na jej terenie. Jeśli jednak uważasz, że
    > spółdzielnia może zdecydować się na to, aby takich budek nie było, to
    > zgadzamy się obaj.

    Pomijając sprawę kotów... czy można tak wg własnego widzimisię zlikwidować
    (wywieźć na śmietnik, zniszczyć) czyjeś mienie na znalezione/zastane na własnym
    terenie?
    Tutaj chodzi tylko o budki, ale np. gdyby to był czyjś samochód (zaparkowany
    bez wiedzy i zgody właściciela terenu), to jak by się skończyło pocięcie go na
    żyletki?