eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawa konsumenta › Re: Prawa konsumenta
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Chory" <c...@d...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prawa konsumenta
    Date: Tue, 24 May 2005 21:38:49 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 13
    Message-ID: <d6vvrv$14h$1@inews.gazeta.pl>
    References: <d6vtue$kfg$1@inews.gazeta.pl> <d6vvnh$mka$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: nat1.dami.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1116963519 1169 82.139.15.231 (24 May 2005 19:38:39 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 24 May 2005 19:38:39 +0000 (UTC)
    X-Antivirus-Status: Clean
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2527
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2527
    X-User: ps3chory
    X-Antivirus: avast! (VPS 0521-1, 2005-05-24), Outbound message
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:299621
    [ ukryj nagłówki ]

    Paweł Nowacki wrote:
    > Z tego co mi wiadomo w okresie gwarancji są 3 naprawy jeżeli dalej
    > będzie się psuło to zwrot pieniędzy. W przypadku wymiany - nowa
    > gwarancja.

    No właśnie spodziewam się takiej odpowiedzi od sprzedawcy.
    Natomiast z tego co zasłyszałem, przez rok od momentu zakupu
    przysługuje mi prawo rękojmi, a gadka sprzedawcy o trzykrotnym
    naprawianiu wadliwego towaru nie ma żadnej podstawy prawnej.

    --
    Chory

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1