    From: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prawa konsumenta
    Date: Fri, 16 May 2008 10:00:36 +0200

    Użytkownik "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>
    napisał

    > Są dwa sposoby podejścia do tematu - "amerykański" gdzie taką
    > tragedię
    > rekompensuje się milionami dolarów odszkodowania i "polski" gdzie
    > taką klientkę wysyła się do psychiatry żeby ją wyleczył z obsesji
    > na punkcie swoich włosów.
    > Szczerze mówiąc mi bliżej do tego "polskiego" sposobu.

    Mi też, ale bez przesady. Jakieś znaczenie ma choćby charakter
    miejsca w którym to się stało. Poszła żeby się upiększyć,
    do miejsca przeznaczonego dla osób o takich właśnie potrzebach,
    które za takie usługi płacą >10x więcej niż płacą faceci za zwykłe
    obcięcie włosów.
    Zwróć też uwagę na okoliczności, została potraktowana obcesowo,
    zrobiono z jej ciałem to czego sobie nie życzyła - przecież to
    prawie jak gwałt.
    Zauważ jeszcze, że nawet NFZ funduje operacje plastyczne kobietom
    oszpeconym w widocznych miejsach, mimo że nie zawsze ma pieniądze
    na leczenie naprawdę poważnych przypadków. Uroda nie jest tak
    całkiem nieważna.