  • 1. Data: 2004-03-06 02:29:26
    Temat: Prawa do zdjęc i innych materiałów
    Od: "Tomfas" <t...@p...onet.pl>

    Szanowni grupowicze :-)

    Napisałem e-maila do jednej z gmin, z prośbą by ta przesłała mi drogą
    elektroniczną zdjęcia, wykorzystywane przez nią do promocji regionu (zabytki
    itp.). Zdjęcia te, co wyrażnie napisałem, będą przeze mnie użyte do projektu
    komercyjnego (po cześci związanego z promocja tejże gminy)

    W odpowiedzi dostałem e-mailem kilka zdjęć.

    Pytanie: czy ja mogę używać tych zdjęć? Co się stanie jeśli okaże się, że
    jakiś nieodpowiedzialny urzędnik przysłał mi zdjęcia, których autor co
    prawda pozwolił urzędowi korzystać z tych zdjęć ale np. tylko na potrzeby
    gminy.

    Jakich dokumentów, deklaracji będę potrzebował by móc swobodnie
    wykorzystywać te zdjecia? Czy e-maile wystarczą?

    pozdrawiam
    T.

  • 2. Data: 2004-03-06 07:01:58
    Temat: Re: Prawa do zdjęc i innych materiałów
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > Jakich dokumentów, deklaracji będę potrzebował by móc swobodnie
    > wykorzystywać te zdjecia? Czy e-maile wystarcz??

    Powinno wystarczyc oswiadczenie, ze urzad gminy jest wlascicielem praw
    do tych zdjec i zgadza sie na ich wykorzystanie przez ciebie ...

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 3. Data: 2004-03-06 16:33:58
    Od: "Tomfas" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@n...op.pl> napisał w wiadomości

    > Powinno wystarczyc oswiadczenie, ze urzad gminy jest wlascicielem praw
    > do tych zdjec i zgadza sie na ich wykorzystanie przez ciebie ...

    Czy takie oświadczenie może być dostarczone e-mailem. Innymi słowy czy
    e-mail, pochodzący określonego adresu jest wystarczającym dowodem i
    zabezpieczeniem?

    pozdrawiam
    T.

  • 4. Data: 2004-03-06 17:05:42
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > Czy takie o?wiadczenie może być dostarczone e-mailem. Innymi słowy czy
    > e-mail, pochodz?cy okre?lonego adresu jest wystarczaj?cym dowodem i
    > zabezpieczeniem?

    Jesli chcesz byc "kryty", to lepiej zebys mial "oficjalny papier" z
    pieczatkami, podpisami i nazwiskami ... przynajmniej bedziesz mogl wtedy
    powiedziec, ze dzialales w dobrej wierze ;)

    --
    Krzysiek, Krakow