    From: "Tomfas" <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Prawa do zdjęc i innych materiałów
    Date: Sat, 6 Mar 2004 03:29:26 +0100
    Sender: t...@p...onet.pl@m-net.intertel.net.pl

    Szanowni grupowicze :-)

    Napisałem e-maila do jednej z gmin, z prośbą by ta przesłała mi drogą
    elektroniczną zdjęcia, wykorzystywane przez nią do promocji regionu (zabytki
    itp.). Zdjęcia te, co wyrażnie napisałem, będą przeze mnie użyte do projektu
    komercyjnego (po cześci związanego z promocja tejże gminy)

    W odpowiedzi dostałem e-mailem kilka zdjęć.

    Pytanie: czy ja mogę używać tych zdjęć? Co się stanie jeśli okaże się, że
    jakiś nieodpowiedzialny urzędnik przysłał mi zdjęcia, których autor co
    prawda pozwolił urzędowi korzystać z tych zdjęć ale np. tylko na potrzeby
    gminy.

    Jakich dokumentów, deklaracji będę potrzebował by móc swobodnie
    wykorzystywać te zdjecia? Czy e-maile wystarczą?

    pozdrawiam
    T.