  • 1. Data: 2004-12-07 12:19:30
    Temat: Prawa do dziecka
    Od: "Gregor" <e...@n...plusnet.pl>

    Witam,
    matka mojego syna (6lat) utrudnia mi od ponad miesiaca kontakt z nim. Nie
    bylismy w zwiazku malzenskim (obecnie zarowno ona jak i ja jestesmy w
    zwiazkach malzenskich).
    Od kiedy sie rozstalismy place dobrowolnie (bez nakazu sadowego) alimenty co
    miesiac oraz bralem co 2 tyg..

    Gdzie i jak moge dochodzic moich praw? Czy prawo ustala w takich przypadkach
    opieke nad dzieckiem matce?

    Pozdr
    Gregor

  • 2. Data: 2004-12-07 14:17:06
    Temat: Re: Prawa do dziecka
    Od: "Don" <s...@3...net>

    wal do mnie na priva - mam doświadcznie niestety w tym ... :-(

  • 3. Data: 2004-12-07 16:32:24
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Don wrote:
    > wal do mnie na priva - mam doświadcznie niestety w tym ... :-(

    Natomiast zdecydowanie nie masz doświadczenia w pisaniu na grupach
    dyskusyjnych, lamo.

  • 4. Data: 2004-12-07 16:32:56
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Gregor wrote:
    > Witam,
    > matka mojego syna (6lat) utrudnia mi od ponad miesiaca kontakt z nim. Nie
    > bylismy w zwiazku malzenskim (obecnie zarowno ona jak i ja jestesmy w
    > zwiazkach malzenskich).

    Formalnie uznane ojcostwo? Czy tylko 'na gębę'?

  • 5. Data: 2004-12-07 19:04:36
    Od: "Gregor" <e...@n...plusnet.pl>

    > Formalnie uznane ojcostwo? Czy tylko 'na gębę'?

    oczywiscie formalnie w USC

  • 6. Data: 2004-12-08 09:07:13
    Od: "Gregor" <e...@n...plusnet.pl>

    > Formalnie uznane ojcostwo? Czy tylko 'na gębę'?

    Btw, a jak sobie wyobrazasz przyznanie dziecku nr pesel "na gebe"?

  • 7. Data: 2004-12-08 14:08:51
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ_TEGO]interia.pl>

    > Btw, a jak sobie wyobrazasz przyznanie dziecku nr pesel "na gebe"?

    A co ma piernik do wiatraka? Dzieci z nieznanego ojca [np w wyniku gwałtu]
    nie maja nr pesel??

    HaNkA

  • 8. Data: 2004-12-08 16:58:45
    Od: "sandra" <n...@n...e-wro.pl>

    > Gdzie i jak moge dochodzic moich praw?

    w sądzie rodzinnym po złożeniu wniosku " o ustalenie kontaktow z maloletnim
    " oczywiscie po uznaniu dziecka badz po rozwodzie, w przypadku gdy matce
    powierzono opiekę bezposrednia /wladze a Tobie tylko wglad w wych. itd.itd/

    Czy prawo ustala w takich przypadkach
    > opieke nad dzieckiem matce?

    o to zalezy wiecej danych o sytuacji a mianowicie
    -uznano dziecko?
    -powierzono wladze matce a ojcu itd.

    jak w pierwszym przypadku tak i w drugim nalezy zlozyc wniosek w 3 egz. z
    dol. aktem urodzenia badz powolac sie na sprawe rozwodowa i okreslic w swoim
    wniosku jak te kontakty maja wygladac

    Sandra

  • 9. Data: 2004-12-08 21:53:01
    Od: "Konrad vel Legislator" <g...@p...onet.pl>

    > jak w pierwszym przypadku tak i w drugim nalezy zlozyc wniosek w 3 egz. z
    > dol. aktem urodzenia badz powolac sie na sprawe rozwodowa i okreslic w
    swoim
    > wniosku jak te kontakty maja wygladac

    czemu w 3 egz. a nie w dwoch ?

    konrad