  • Data: 2005-01-16 22:33:54
    Temat: Re: Prawa autorskie zdjecia
    Od: Janusz <h...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 16 Jan 2005 21:59:00 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Ale nie zgłosisz go jako swoje do konkursu pół roku wcześniej. Wszystko inne
    > jest możliwe.
    Ja nie kwestionuję ,że On jest autorem ,tylko zwracam uwagę na możliwe
    komplikacje.Druga strona może powiedzieć: "miałem to zdjęcie od 8 miesięcy
    i teraz wysłałem na konkurs - a pólroku temu ktoś chyba mi je podprowadził"
    Nie do końca masz rację mówiąc o możliwości ekspertyzy na podstawie
    wydruku.taka ekspertyza jest droga a jej wynik może być wcale nie
    jednoznaczny a nawet wskazać co innego niż się zamieżało./trochę znam się
    na tym/.Prostsze jest to co pisze Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki i
    może to być wielkim zaskoczeniem dla złodzieja i tanim rozwiązaniem
    problemu.Njprostszym jest negatyw.
    JanuszHr